I dont wanna touch much about work today. Just thaaat, Im happy Ive met you.
- Gosh, Nisa, you look effing diff. Tho, I could still recognise you. Bbl2 kosong. stndard psl sape jgk? bdk2 sekolah kite jgk KC - katong convent. Dgr name jer mcm goodgood ajer. Tapi, fuuh paderhal2. Bdk sekolah drg sumer amat 'terbaik' skali. Untung cikgu2 disitu tau. Lol. Aku jer laen drpd yg laen. Kat sekolah tu, aku SORANG sey goodgirl. Betul ni. *cross fingers* Tgk uh siap dgn, underline, bold, large font lgi.
- - - - - -
Okay, so apparently my purpose today is to compose this: [ concerning you ] Rifqah
#1. E-V-E-R-Y-T-H-I-N-G's ironed out between Me & Her. So pls, stop mtfucking bull me. [ Yes you boy ]
#2. I am your sister. But whts with you having me hated by everyone. O well, I smell jealousy. When now all the things said, unravel, you finally spit it out. Dont you think it's a lil too late?
Got the chick to even txt, after being put down to core.
Abg txt me:
Aku da bbl ngn dier. Dier da tau da.. Skrng, dier da gerek ngn kau. Yng gado nie aku, bkn kau.. Name busok, aku. Bkn kau. Da.. skrg crite dabes. Kau pn tk tau ape motive aku.....
Pnjng jgk la dier peh txt*
Wht I intend to relay upon his msg is this :
Ape yg dier da gerek ngn aku? Hal da sua per -.-" Secondly, skrg mau mintk SIMPATI dkt aku plak? Oh luper uh, aku eh yg mintak simpati pe dkt sumer jntn. Pohkeewak. Baekkk bro. -___-" Aku sengket jantan pa?! Ah mehhh, tgk! Lol.
[ Ni sumer type biler time tgh panas inside out sey* ]
But then, I pity you. You sound pretty pathetic. Sorry, just being honest.
Instead, I wanna come home and talk it out in your face. But you're asleep.
Tapi kan, adr org ckp, kalau kite byk kesiankn org, saper nk kesiankn kiter? Makin tuu la org pijak kepala, btol ckp? Suaa trang betul. Hehehehe.
. . . . . . . .
Eh tetibe rindu pergi karaoke sey. Dgn org tu, ah biar uh dier terase. Hahaha. Haiya, never regret people change. Amciaaaaaaam, this week okay gelek2? Lol. Hahahahaha. Korang laki maen pool jerr ok. Kwn recommend dkt Bedok i think adr. untok karaoke jer la. Cos it's much more spacious yknw ^^
Sesape tau nyanyi, nak join? Nak, nak nak?
Labels: Im still thaaat good girl you used't know - Laugh Your Ass Off pls