




1:44am
Me
kate tk online?
hmmm
tipu uh
2:07am
Rusty
u!!!!
2:08am
Me
hi
b0leh kenal2?
HAHAHAHA
2:08am
Rusty
tkmo stop cntc lah plzzz!!!
2:09amMe
iyerrrrrr ;)
2:09am
Rusty
syg kau!!hahaha
2:09am
Me
prangai awak cuteeeeeeeeeee
HAHAHAHA
syg kau sape?
HAHAHA
2:10am
Rusty
u lah pantat!!
2:10am
Me
awwww
NI SUMER MULA2 je.
hahahahahaha
2:10am
Rusty
-_-"
2:12am
Rusty
wey!!!
2:12am
Me
hmph
2:12am
Rusty
syg sebgai date tk slh pe...
2:12am
Me
ape*?
tk ckp sala pe
ADR KE CKP?
tk ckp sala pe
2:12am
Rusty
u susah lah
2:13am
Me
eh waaak, kite nak mandi jap boleh tunggu?
YERLA AKU SALAH, SUMER AKU. OKAY? hahahaha
2:13am
Rusty
blh lah
mne blh tkleh kn
hahaha
2:13am
Me
boleh eh
ok saye pegi jap. awak wait. 2:14am
Rusty
nk ikot
hehe
2:15am
Me
okay JOM
2:15am
Rusty
yeah!!...i dh bukak ni..haha!!
2:16am
Me
EH EHH SIUL. BRB LA
- - - - - -
Aku memang tkdr mooooood la sial dri aku balek keje. Tkdr hal uh kt keje. Stndrd uh mesti adr mcm siak skit. Sala order! Binget!!!! Urgh. Beh mau confident siul, tembak aku. Ninabu.
Eventually, Fathul blossom up my crushed desire. Weeee ~ Aku tau bebual boleh tahan cock kan. Tapi mendaaaaak whye. Apa mau biken?


# Antara aku ngn Dia da okaaaay pon. Hmm. Time aku keje, dier kol jap. Aftr we got off the phone, he then txtd.
"
Bby, I will prove to U tat im nt lyk all e guy u use to b wth or cntct, i reli mean wt i say i want to b in lov wth u cherish u n care 4 u, i will shw u im nt e swittlker b, pls gime anthr chanc to prov it........ i jz nid u, n abt ur attd, i will try to clos 1 eye on tat. muacks! dabes keje, msg!"
Aku tersengeh jap! Tapi
aku memang tknk cntct dier. Pasal aku asek saketkn ati kau la dol. Cukop uh. Tak kan kau sanggop. Tkder org la sanggop. Tgk uh,
kitrg belom pape, kau da anggap aku special. speh
sial hbes. Gni mcm je, kitrg da selalu gadoh. ape lagi, daaa bersama! Tak boleh tak boleh jadi!











Muker Busok Belom Mandi [ baru balek keje ]


- masai tk masai sgt la ter. gi keje je pe!
Tadi pt keje adr reservation, ramai uh businessman book sane sini. Adr satu ni melayu sey.
Dier asek ulang alek, abeh I trnpk dier isap rokok. Dier tgk I dier senyom. Hehehe! I sukerr ~
Yg caught attention aku gler babi, nk tau ape? Lighter dier. Pasal lighter aku ilaaaang, siboh tol! Saper curi tu eh, aku haramkn. Tgn kau mintak mau sebat je. Cheychey. Uh beh, aku approach itu mat melayu. Dier bukan mat sgt la, pasal dier smart sey. Mat mat skrg sumer sakai je. Hahaha.
Aku tanye "Abg, lighter lawa, beli kt mane?"
Dier jwb "Haha, Idk my friend bought it fr me!"
Tros tu aku senyom je. Aku patah balek buat keje aku sdri.
Tetibe dier da nak balek je, dier panggel I yknw. Aku pk kan ape sak, nk complain psl makanan lmbt antar ke pape. Sekali, dier hulor I lighter dier sambil senyum lebarrr. Hehehehe! I ckp ngn dier trimekaseh many2 sayo. I suker tu lighter. Almost mcm I punyer. So I da dapat yg ni, i nk kena jage jage. Yg I punye ilang tuu, LIMITED edition yknw. Pohkehwak sape ntah curi. Nabeh!
. . . . . . . . . . . . . .
Saturday ni how eh? Byk plan sey. Tapi satu jeeeeeeee, aku tak boleh lepaskn, my everlasting bbygirl. Takboleh whye! Mane2 pegy mesti mau bwk. Barang angkaaat girl.
Haiyahhhhhh!
Anw, tetibe je ni adr guroh. Takot girlgirl. Baru kol 5.07am. Yeaaaaaaaay, aku belom tdo. -.-" Cb uh, t ptg keje sial~
Labels: Aku maseh binget la weh - pe kau peh maksod uh babe