Arrow of time; 5.15am
Be that as it may,
big apology prior to
Ahtoi Rockanova on the grounds that I'm hog-tied with my weekend job. Very well tied up with my limited wrking schedule. Will definetely show up the next weekend trip olrite. I wanna roll in along on friday with you guys. Tapi keje sey. Why do things have to clash with my awesome weekend. Nabueh! Haiyahhh! ;'(


I ptg mcm lame peh laaaaaaa. Haiya. Pendek pon pendek uhh.

Kechiq pon gunting rambot dier. Da npk laen
skitkan muker dier? Hee. Uh-oh dier sepatotnyer amek samer color. Last2, nak buat braids dier jgk, da tk jdi color ngn I. Hmmmph!
+ My hair suppose to look straight. Fuck la! Knina!







I ikat je da tk npk sgt sey. Wahlaoooo.
Hehehehe I suker color dier. Wheeeeeeeeeesh!
Mcm taik tk susah kn Mak Bpak kau peh duit sengket ok! Lol. Hee ~
; Rambot pink tkmo step virgin uh bro. Hahahaha amek kau, kan da kena.
Standard, tdi ptg baru bgn. Kelam kabut jap. G jumpa Arzill kt P.R. Urm aku ngn Kechiq da mcm anak babi sia. Eh
kalah anak babi. Tiap ari makan, makan makan makan. Dier je naek badan. Aku tak. Kite Tetap Maintain, Kechiq Tetap Mampat. Hehehehe!
Ptg busy buat rambot ni. Yg boleh tahan sesial. Malam skit, jumpa FaizBoyan. Lol. Hahahaha! Takot bini wai. Eh no, ntah la kan. X ke ape ke ntah laaaaaa din. Lol. Hahaha! Kesian aku tgk dier, asek kena pijak je. part nk pijak je dier, part dier je kena pijak. Hahahaha! Aku mendak siao. Lol. Uhhh, tadi sampai rumah kul 12lebih gtu. Tros webcam lagi, pastu mandi, Kechiq sbok on the net. Aku sbok lipat baju. Segunung bakul baju tu aku lipat sorang sey. Sedih tak berbulu sey dgr. Serious.
Aku buat sorang. Tunggu Kechiq hbes dgn dier peh com,
lambaaaaaaaat uh bro. Aku dabes pon buat sorang2 lagi. Woahlannnn. I cleaned up both their closet, her's and include her elder brother's. It look tideuos now. Properly in order yknw. Cleanly in good shape. Hahahaha, dah dahhh nk describe sampai in detail sgt, mcm tk perlu gtu kn. Hee ~ I am brighten up, at that moment. Mata da tak saket tgk almari mcm kandang babi.
;
Mus, I wanna sleepover soon. Can? Hee tak sabar. Irni, imysm bodoh kau. Tk tau jumpa aku pe? Eena, where have you been? Suker eh mengilang jap, timbol jap, ilang lagi, timbol lagi. Woahlao. Kris, I txt you soon again. Promise.