Ohhhhhhh wait, uh-oh smlm adr org mangkok pe ngn aku! Tuuu kau peh pasal laaaaaa sial! Buto ah, aku tkdr suro kau turon pe. Da trn baru picet, baekk ah kau. Baek ah cara kau. Aku suker sial -.-"
Tk perlu pe lanjaoweh pt Kechiq. Aku prangai ke tk, pon adr ke menyusahkan korang sangat? taaak aderrrrrr kaaaan, abeh?!?! Aku pon tk tau la sial krg nk ajak gi riding. Pk kan stakat nk lpak je. Moreover to you, what's your motive, dating us girls at once. Time kau mendak baru carik? Wooaaaaaaah baekk punyaaaa! Ahh jubbbooo ah! Andd aku tk sengket konek ehhh, puhleaseeeeeeeeee -.-"
Tkperlu eh tunjok tu muke. You just buzz off when I was about to talk? WhaatTheHell! Muker ngn prangaaai kau, No ehhh!
Mreeeeeeeeeeypepek bolayan!
& If you wish to know why I ditch you, I've answered to your dumb act. Okay, I've well said.
Labels: Palabuto0o0s sama jantan(s)