Self-Portayal ✈ My Memoirs ☺
Character Sketch ☺
Endless Ally ☺
Keep Talking
Ni adik dier. My Junior knw. haha Ansyari. [ tk tau la how to spell ]
Fidiani!!! Cute Bodoh. eeee geramm siak tgk muker dier.
Adik yng lassssst skali. Cuteee ah! hehe
....
Danial, as usual the lil' rascal. ILY.
....
Cam, bleh pa? Mak budak laa siul. haha.
....
Cute kan adik aku ni. haha. Dier tgh sleep walking siol.
Ni time dier rest pat bustop tau.
....
HAHAHA. It's a surprise when my x schmate is in your sch, dude!
Trkejot berok siul.
Guess who else in the picture besides Faiz aka Iz parang.
haha namer kau feneh siol mamat!!
....
Had my bestest time with Acap. [ TPY punyaa la kan ]
He irritates me all the time. HAHAHA. He's effing funny. My laughing jukebox. HAHAHA. Aku tk bleh stop2 siul ktawe. I read your txt sampai nk trkenching ah u. Busterooo hbes sial. Only yknw I knw laa Acap.
I loikeeeeeeee. hehehe
BLOGGER CM CHEBAI SIAL.
MAK DIER PEH MOTHERBOARD TOL.
GMBR SUMER TK BLEH UPLOAD. PEH PUKAAAAAAAT!!!


