
I MISS SYA' [ aisyah ] :'(
Friday [ - ystrday. ]
Met Raisha at Parkway. She's working. but she's having her break when I met her, and sooo we walked the whole of Parkway, 2nd floor only. hehe. Went in and out of stores, look out for advertisements. Part-time or Full-time Sales Assistants. cheh aku semangat oi nk carik keje. hahahaha. cos' problems Im facing right now is, $$$$$$$. So yeah, I do need job! Urgent!
.....
Raisha had plans aftr work with Shabrina. and andd I forgot their boyfriendss names. hahaha. If I'm not wrong, it's Haizal and Haikal. tk tau laa. haha. So Shabrina came, met us at Charles & Keith. We went to the top level and slack. Tk lamer lagik, kena halao =.= kymak btol ah tu security. haha. but we obeyed okay. tros we turon. Raisha balek keje. Ni pmpn btol peh star siol. Masok keje timing dier. Baek tkyah keje. haha aku nk sio keje tu mcm. Kluar masok timing aku. whooo. geyrek. haha. Raisha masok keje balek swee swee nk dkt time balek. siool jek kan? hahaha. We head to Mac's bbl2 lagik. Aku bbl ngn Shab plak laa. Tunggukn Raisha jumpe kiter pt Mac's. aku calling2 ngn el. TAK dpt. sibot tol. erghhh. dier nk paitao aku. cb cb cb!!! hahaha tk lamer jgk. dier txt aku meet pt Bugis tros. siak pe, aku tunggu cm sochai pt Parkway. Dier suroh aku pi Bugis plak. =.= Tros aku txt balek "Nvm, meet you tml then!". hahaha pastu dier kol. Nk maen geng tk geng oi. hahaha. bdk2 ahh. hahaha. Dier pk aku mrajok. haha. tkdr ah salah guess tu, aku TAK mrajok, aku bingit laa siol. Tunggu peh lamer, last2 aku kene pi tmpt laen plak. kywaaaaak sot siak. hahaha.
.....
Shabrina, Raisha ngn aku jln pi bustop. Drng heading Marina Barrage. Agknyer. Luper ah. hehe. So aku jadik cm tunggol tunggu kan aku peh 'star' el. siaak hbes. mendak wei.
.....
'star' aku dah dtg. Tros we proceed to Tampines. She thought of going to Bugis or Town. hmmm. aku taknak laa kan. dier plak kena dgr ckp aku psl dah dtg lmbt nk bnyk bunyik lagi. hahaha. Last2 pi Tamp. hehe.
.....
Met Danny Sanchi. lerrr dik ni brape bnyk namer pon aku tk tau. haha.
Sanchi laa, Rascal laa... haha too many sio.
Lek2 pt Open plaza. Danny cm siak eh prangai. Asek kacao org jek! hahaha. tpi fun woi klao tk mendak jgk laaa aku. hahaha. I think his hp rocks. Fvcking cool features. tk bedeq. dah laa Danny, I take back my words okay!! haha.
El nk tolak lagu ngn Danny beh dier peh lokek cm nk tolak harta siol. Ishh!!! Danny sejak biler ko pelokek ni?!?!?!? haha.
We head to Intrchange. Guess who I bump onto? Rudy!!!!! haha lamer sio tk nmpk dier. Dier baru kluar ah. haiy. tsktsktsk. Rudy, abgnyer Ricky. Kwn lamer sey. hmmm. Dulu when I had family problems, I sleptover his house. Laaah kiter kwn 'rapat'. hehe. sedih jack, dier luper gue. hahaha. Muker fierce sio si Rudy tu. Yng surprise plak, Danny pon knl. =.=
Tanjong punyaa dulu. aiyah check2 sumer aku knl, dier pon knl. Danny named me all his cousins. Whooh peh ribot. Ramai siol. Degil Sat Sat, Dewi Sutra, Mawi, Meo Paikia, LiluLola and etc. Too many siol dier sebot. fooh No wonder. Dah mmg family of the Rascal. hahaha.
.....
Dlm kol 8 gtuh. Kiter belah ah. Aku sebok nk meet ehem2. tpi last2 tk jadik. siaaak pe. haha. Tros trserempak ngn Erical and gang. hahaha. tiap2 kali sio nmpk or bump onto him pt Tamp. Like his second home jek. Erical tag along aftr he sent his friends off at the train station. He went home with El. Don't get me wrong. THEY'RE BOTH COUSINS. (:
....
I head home. Otp with Acai all the way. Kesian laa aku tkdr org mau teman otp. haha chey fake. paderhal eh aku asek receive miscalls. hahaha. aku tgh syiok bbl ngn Acai. No one suppose to disturb.
____
Sunday plans
I might not be gg fr teadance. aiyaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. bcos I'll b gg to the Zoo. =.=
With Danny Sanchi, El and Erical. Guess what time we're supposed to meet? At 10 or 11pm? kywaaaaaaak peh laah siang. Even niari ni aku suppose to meet Mimi beh aku rasa dah cancel sio. dier tk kol aku. hahah actually aku receive calls laa tpi hp aku on silent mode, cm ner nk tau. Sorry eh girl, aku oversot niari. Sorry many2. hehe
____
PS: kau tkmo step geyrek ngn aku eh mamat. ko pk aku bdh per. ko dah buat taik. pi cuci sendiri ahh. muker stim jubo pe maseh nk kol aku. peh pukat sial. tkmo step geyrek ahh sials. ko kn hotstuff, sebok kol aku knape? nk aper? ader aper? begok! ko tkya susah2 buang bill ko yng tk sebrape jek nk dibuangkan untok aku kay bye! *pussy face*
& I WONT BE BLOGGING EVRY SINGLE DAY.
busy me!